FREDERIKSVÆRK-GRIBSKOV
FORSIDEResultaterLydighedscupFotogalleriSeneste NytLæs og LærKalenderINTERN
07-04-2024 TILLYKKE til Malene Bonde, der deltog i U1 i Birkerød og blev nr. 3 ud af 8 startende. 160,5 point blev det til og en ½ oprykning til                                   patruljeklassen.
10-03-2024 TILLYKKE til Tom Mortensen, Jørn Wehnert og Allan Raahauge, er d.d. uddannet som figurant til alle øvelser  7+8+9+10.
                   Malene Bonde + Ken Barbesgaard, Helsingør afd., er d.d. uddannet som figurant  i 7 + 8 + 9 + teorien på øvelse 10.

10-02-2024 Generalforsamlingen er overstået. Tove Leth er ny formand.. Mette Lindegaard er nu bestyrelsesmedlem.
                   Peter Svane indsat efterfølgende som næstformand. Hennning Vestergaard er stadig kassererer. + Tom Mortensen er ny revissor.

Efter generalforsamlingen er der sket ændringer på hjemmesiden:
+ INTERN side, hvor kun medlemmer kan læse.  Se vejledning på vores Facebook om hvordan du laver login..
+ Adresser diverse unden Hvem er vi.
+ Kort over sporarealerne under Træning.

21-01-2024 Nyt afsnit på hjemmesiden: Læs og lær - her findes læringsmateriale til hundetræning.

13-01-2024. Klubben har d.d. i forbindelse med Nytårstaffel, hvor årets præmier blev udleveret, udnævnt Kurt Verup til Æresmedlem.
                     Klubben har nu i alt 3 æresmedlemmer, der alle stadig er aktive i klubben
                    John Nielsen, der startede i PHF 1968  og startede klubben op.
                    Torben Jensen, der startede i PHF i 1978 og har været formand i mange år.
                    Kurt Verup, der startede i PHF 1982 - var hundefører ved politiet fra 1980 indtil 1996 -  hvorefter leder af træningen på
                    Politihundeskolen frem til  2018.